Lunch met mevrouw Mamadeus

27 augustus 2017 - Paramaribo, Suriname

Ralph zijn moeder, mevrouw Lucia Mamadeus, woont sinds een aantal jaar weer in Paramaribo en we gaan met haar lunchen in het redelijk nieuwe Marriot hotel.

Dat ligt aan de westkant van de waterkant op een mooi plotje aan de rivier. We kunnen zien dat het nog vrij nieuw is omdat de beplanting net een meter hoog is.

De kade naar de rivier toe is nog onontgonnen. Als ze dat verder afmaken krijg je hier een fantastisch mooie plek om over de rivier uit te kijken.

Nog mooier zou misschien zijn om een resort aan de overkant in het Commewijne gebied te maken en een snelle boot service, a la de Rotterdamse watertaxi, te maken om in downtown Paramaribo te komen. Terwijl Bas, An en mevrouw Mamadeus heerlijk lunchen en gezellig kletsen spelen de kids in het zwembad. Tegelijkertijd wordt, op aanraden van Ralph en zijn moeder, een 3 daags tripje naar Anaula geboekt. Dat past precies nog in de 3 dagen die we over hebben voordat we zaterdag  naar het jungle resort kabalebo vliegen.

Na de lunch gaan we nog even het nieuwe huis van mevrouw Mamadeus bezoeken dat ligt nog verder oostwaarts in een buurt met allemaal nieuwe huizen. Kadootje van Ralph toen het eerste Change= gebouw verkocht was. Net als onze reis die is daar ook mogelijk door gemaakt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade