Iguazu Argntinie door Indy

28 juli 2017 - Iguazú, Argentinië

Iguazu watervallen We gingen op vrijdag de 28ste naar een van de wereldwonderen. De iguazu watervallen .het was zo diep dat we de bodem niet eens konden zien.het ging zo hard dat we elkaar niet eens konden ver staan.we hebben een mooie foto laten maken bij de watervallen we vonden het alle maal heel mooi.en mijn broertje en ik speelde heel de tijd freek vonk .ik wil er nog wel een keer heen.we gaan er over morgen nog een keer onder de watervallen kijken met eengrote sterke speedboot met wel twee motoren wand de stroming is heel sterk.we hebben ook veel dieren ge zien namelijk: wasberen, apen,beo's,grote vissen,vlinders en een klein schildpadje.en ik snap niet waarom wasberen wasberen hete ik noem ze neusberen en mijn broertje vond ze heel leuk.en iedereen vind ze schattig maar ze kunnen erge wonden ver oor zaken. Ik vond de apen het leukst omdat,mama me zo altijd noemt omdat ik ook overal in klim.het is de mooiste en de breedste watervallen van de wereld en het is ook de ëëna grootste waterval ter wereld .en met die speedboot waar wij nog mee gaan die hebben we wel zeven van ge zien.ik vind het wel heel bijzonder maar dat is ook hele maal niet raar wand het is gewoon heel bijzonder.en een heel aardig vriendje van mijn school is stik jaloers en hij heet Freddie.we zijn ook met het trijntje ge weest wel drie keer en we hebben ongeveer vijf kilometer ge lopen of misschien wel meer nou in ieder ge val heel veel want mijn voeten deden toch zoon pijn.maar ik vond het als nog heel leuk En ik ben blij dat we met zijn alle gingen wand ik vond het best eng

1. Sas en Cees:
    1 augustus 2017
    Mooi hè! Waren jullie aan de Braziliaanse kant of de Argentijnse kant? Waar gaan jullie hierna heen? Super veel plezier!
  2. Gijs maingay:
    1 augustus 2017
    Wat een mooi verhaal is dit!
    Wat lijkt me het onwijs mooi om zo'n waterval van dichtbij te zien!
    Veel groeten !
    Gijs
  3. Ada:
    Wat een mooi verhaal Indy. Wat zie en beleef je toch veel. Dikke knuffel❤️
  4. Henny en Rika:
    1 augustus 2017
    Geweldig! lieve groetjes vanuit Schiedam!