Verhaal van Jamie

14 juli 2017 - Barrinha de Baixo, Brazilië

In mijn eerste week in Brazilië heb ik veel leuke dingen gedaan, Zoals zwemmen quad rijden en nog veel meer. De eerste dag hebben we niet veel gedaan.

We zijn gaan zwemmen en we zijn bij een visrestaurantje geweest genaamd bello. De tweede dag hebben we gesurfd en we waren naar het dorpje hier naast geweest genaamd prea. De derde dag werd de quad gebracht en gingen we quad rijden en ijsjes gaan eten.

Daarna gingen we met Femke xavier en femkes ouders eten en toen gingen Indy en ik met allemaal jongetjes voetballen met een bal die op een kokosnoot leek.

De vierde dag gingen we weer naar preia en gingen daar boodschappen doen en daar een beetje met de quad rondrijden. En daarna gingen we naar een restaurantje met een heel mooi uitzicht genaamd komaki restaurante

De vijfde dag werd weer een chill dag zoals een beetje zwemmen en spelletjes, daarna gingen we naar een restaurant waar ze de lekkerste pizza's in deze regio hebben.

De zesde dag ging mijn moeder surfen en kwam ze niet meer aan land en moesten we haar met de quad ophalen en toen heb ik met mijn moeder gekookt we hadden fruitsalade, pasta, rijst, tonijnsalade en gewone salade gemaakt.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gijs maingay:
    21 juli 2017
    Wat een leuk behaal Jamie!! Top vakantie dacht ik zo!!
    Liefs aan jou en je moeder!!
    ( en de rest ook!!)
    Leuke foto's !