Ervaringen van Indy op een Braziliaanse school

13 juli 2017 - Barrinha de Baixo, Brazilië

We gingen naar de school kijken. Ik vond het net een gevangenis. Ik dacht ook hoe over leef ik deze tijd. En was een kapotte glijbaan en vier schommels die maar tien centimeter naar voren konden en tien centimeter naar achter.en je had niet eens een tafel oké een hele kleine die aan de stoel leuning maar daar past niet eens mijn school schrift op. En het lijkt me geen leuke school⚡️.maar dan ook echt niet nu niet nooit niet.ik wou dat er ook modernen of Nederlandse speeltjes waren .maar ik heb heel veel zin in de grote reis.

1. Gijs maingay:
    21 juli 2017
    Kop op Indy!
    Het is in ieder geval een mooi avontuur! Ik denk misschien allemaal wel een avontuur die je je de rest van je leven zal herinneren!
    Leuk en spannend wat jij allemaal mee maakt!
    Wij zijn allemaal jaloers!!
    Veel liefs aan je ouders en je broer en zus!
    Oom Gijs
  2. Sas en Cees:
    21 juli 2017
    Hoi Indy
    Dat is wel heel anders dan op jullie Nederlandse school! Maar wat bijzonder dat jullie het in Brazilië ook een keer kunnen zien. Gelukkig straks echt vakantie, super veel plezier!! En houd nog even vol op school.. liefs van ons, Cees en Sas